Strona 1 z 1

Centrala telefoniczna w firmie

: 31 gru 2019, 23:22
autor: mczay
Jaką lepiej wybrać, stacjonarną czy wirtualną? jakie są różnice?

Re: Centrala telefoniczna w firmie

: 01 sty 2020, 15:49
autor: marian3
Bez zastanowienia bierz wirtualną. Coraz mniej firm korzysta ze stacjonarnych a i tak w większości zmieniają na wirtualne. To ma być zmiana czy po raz pierwszy zakładana centrala? jak po raz pierwszy to wirtualna tylko i wyłącznie. Jak szukasz sprawdzonego dostawcy to polecam https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Różnica między taką a stacjonarną to na pewno mniejsze koszty eksploatacji, prosta obsługa i wiele funkcji dodatkowych z których można korzystać, system help desk na przykład. Nie ma urządzeń do obsługi poza komputerem i telefonem. Każdy pracownik sobie poradzi z obsługą po króciutkim szkoleniu. jeśli coś się dzieje to problemy rozwiązuje dostawca. Wdrażaniem też się oni zajmują.