Centrala telefoniczna w firmie
Polecane produkty, firmy, usługi, agencje.
- marian3
- Posty: 235
- Rejestracja: 09 mar 2019, 13:32
Re: Centrala telefoniczna w firmie
Bez zastanowienia bierz wirtualną. Coraz mniej firm korzysta ze stacjonarnych a i tak w większości zmieniają na wirtualne. To ma być zmiana czy po raz pierwszy zakładana centrala? jak po raz pierwszy to wirtualna tylko i wyłącznie. Jak szukasz sprawdzonego dostawcy to polecam https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Różnica między taką a stacjonarną to na pewno mniejsze koszty eksploatacji, prosta obsługa i wiele funkcji dodatkowych z których można korzystać, system help desk na przykład. Nie ma urządzeń do obsługi poza komputerem i telefonem. Każdy pracownik sobie poradzi z obsługą po króciutkim szkoleniu. jeśli coś się dzieje to problemy rozwiązuje dostawca. Wdrażaniem też się oni zajmują.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Hotelarstwo
- ↳ Gastronomia
- ↳ Produkty i Usługi
- ↳ Technologia
- ↳ Porady
- ↳ Księgowość online
- ↳ Szkolenia
- ↳ Jaką firmę założyć?
- ↳ Kredyty firmowe
- ↳ Leasing
- ↳ Ubezpieczenie
- ↳ Praca przez Internet
- ↳ Sprzedam biznes, sprzedam firmę
- ↳ Oferty Nieruchomości
- ↳ Oferty Usługi
- ↳ Polecane strony
- ↳ Misz Masz
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA