Centrala telefoniczna w firmie

Polecane produkty, firmy, usługi, agencje.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 318
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:23

Centrala telefoniczna w firmie

Post autor: mczay »

Jaką lepiej wybrać, stacjonarną czy wirtualną? jakie są różnice?
Awatar użytkownika
marian3
Posty: 235
Rejestracja: 09 mar 2019, 13:32

Re: Centrala telefoniczna w firmie

Post autor: marian3 »

Bez zastanowienia bierz wirtualną. Coraz mniej firm korzysta ze stacjonarnych a i tak w większości zmieniają na wirtualne. To ma być zmiana czy po raz pierwszy zakładana centrala? jak po raz pierwszy to wirtualna tylko i wyłącznie. Jak szukasz sprawdzonego dostawcy to polecam https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Różnica między taką a stacjonarną to na pewno mniejsze koszty eksploatacji, prosta obsługa i wiele funkcji dodatkowych z których można korzystać, system help desk na przykład. Nie ma urządzeń do obsługi poza komputerem i telefonem. Każdy pracownik sobie poradzi z obsługą po króciutkim szkoleniu. jeśli coś się dzieje to problemy rozwiązuje dostawca. Wdrażaniem też się oni zajmują.
ODPOWIEDZ