Witam was,
Zastanawiamy się nad wsparciem sprzedaży w firmie na różnych szczeblach. Myślimy przy tym o poszerzeniu oferty o nowe produkty, a także o programach lojalnościowych dla klientów. Moje pytanie brzmi - czy korzystał ktoś z Was z takich programów i może się wypowiedzieć, jakie doświadczenia z tym i czy zyski firmy się zwiększyły?
Wsparcie sprzedaży
Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy? Czy warto inwestować w innowacje technologiczne? Jakie smartfony dla firmy wybrać? Rozmowy o rozwiązaniach technologicznych dla biznesu.
Re: Wsparcie sprzedaży
Post autor: żaneta »
Nie wiem, jak w innych firmach ale u nas pomogli specjaliści. Sami próbowaliśmy coś stworzyć, ale to nie wyglądalo profesjonalnie. Znaleźliśmy na necie ofertę firmy https://i360.com.pl/ i skontaktowaliśmy się z nimi. Wymieniliśmy wizje i wraz z ich cenną wiedzą oraz wsparciem stworzyliśmy idealny program lojalnościowy do naszej firmy. Klienci bardzo chętnie korzystają i wzrost sprzedaży w pierwszych dwóch miesiącach był w granicach 20-30%, a póżniej doszło do 35% wiec super. Ja polecam bardzo, możesz tylko zyskac.
Nie płaci za SEO sprawdź w BIG UWAGA !!!
Nie płaci za SEO sprawdź w BIG UWAGA !!!
Re: Wsparcie sprzedaży
Post autor: mariaola »
Programy lojalnościowe to naprawdę skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, realnie zachęcające do współpracy i klientów biznesowych i detalicznych. Wiele przydatnych informacji o nagród, promocji a także programów typu B2B znajdziesz na stronie https://myvisions.pl/dlaczego-warto-wdr ... lnosciowy/ . Z doświadczenia powiem Ci, że programy lojalnościowe pomagają zarówno w pozyskaniu nowych odbiorców jak i utrzymani długofalowych relacji z dotychczasowymi, co oczywiście pozytywnie wpływa na powiększanie Twoich zysków.
Re: Wsparcie sprzedaży
Post autor: Dawid35 »
Jeśli nastawiasz się na obsługę klientów biznesowych i planujesz poszerzenie oferty, to warto zadbać o platformę B2B https://www.ideo.pl/e-commerce/platform ... azowe-b2b/ gdzie klienci będą mogli bez problemu składać zamówienia. Korzystajac z tego typu narzędzia można dopasować cenniki, rabaty i limity kupieckie do indywidualnych klientów, usprawniając tym samym obsługę kontrahentów - a każdy wie, że w B2B relacja z kontrahentami jest najważniejsza.
- foxi
- Posty: 65
- Rejestracja: 31 sie 2019, 7:31
Re: Wsparcie sprzedaży
Wszyscy coś sprzedają, albo są to usługi albo towary. Uważam więc ,że wsparcie sprzedaży jest jak najbardziej wskazane .Na przykład takie profesjonalne szkolenia z obsługi klienta z pewnością przyczyni się do wzrostu sprzedaży i zwiększenia zadowolenia klientów z obsługi. Dla celów perspektywicznych to bardzo ważne.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Hotelarstwo
- ↳ Gastronomia
- ↳ Produkty i Usługi
- ↳ Technologia
- ↳ Porady
- ↳ Księgowość online
- ↳ Szkolenia
- ↳ Jaką firmę założyć?
- ↳ Kredyty firmowe
- ↳ Leasing
- ↳ Ubezpieczenie
- ↳ Praca przez Internet
- ↳ Sprzedam biznes, sprzedam firmę
- ↳ Oferty Nieruchomości
- ↳ Oferty Usługi
- ↳ Polecane strony
- ↳ Misz Masz
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA