Usprawnienie pracy gabinetu

Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy? Czy warto inwestować w innowacje technologiczne? Jakie smartfony dla firmy wybrać? Rozmowy o rozwiązaniach technologicznych dla biznesu.
Karolina79

Usprawnienie pracy gabinetu

Post autor: Karolina79 »

Poszukuję do mojego gabinetu platformy, która będzie przechowywać dokumentację pacjentów w chmurze z możliwością jej udostępnienia, w rozliczeniach oraz rejestracji na wizyty. Zależy mi głównie na rozwiązaniach, które będą pomocne w prowadzeniu gabinetu jak: rejestracji pacjentów, intuicyjnym grafiku, rozliczaniu płatności czy zapisywaniu dokumentacji. Czy ktoś mógłby mi polecić coś sprawdzonego? Bardzo dziękuję za wszelkie polecenia. Pozdrawiam.
Eryk P.

Re: Usprawnienie pracy gabinetu

Post autor: Eryk P. »

Dużo słyszałem o platformie Klinika 24. Jest to platforma do zarządzania placówką medyczną - idealny dla klinik, gabinetów i szpitali. Platforma jest prosta w obsłudze. Jestem lekarzem w prywatnej klinice. Mam wielu pacjentów na co dzień, więc szukam ułatwia mojej pracy z pacjentami. Dodatkowo dzięki ogólnodostępnej wizytówce zyskałem wielu nowych Pacjentów, gdyż teraz Pacjentom jest łatwiej trafić do mojego gabinetu, który znajduje się na uboczu, a bezpośrednio z platformy, dzięki mapce, bez problemu do mnie trafili. Polecam.
drAgnes

Re: Usprawnienie pracy gabinetu

Post autor: drAgnes »

Osobiście polecam Klinika24. W mojej przychodni i gabinetach doskonale się sprawdza i usprawniła jej działanie. Jej atutem jest możliwość wideokonsultacji z Pacjentem. Na co dzień używamy wielu modułów, m.in. e-Dokumentacja: zwolnienia, recepty, skierowania. W prowadzeniu własnego gabinetu czy przychodni są one niezbędne. Nie wyobrażam sobie pracy bez nich. Przemawia do mnie również aspekt ekologiczny ze względu na nieużywanie dokumentacji papierowej. Ogólnie wszystko na plus. Polecam.
Adrianna3

Re: Usprawnienie pracy gabinetu

Post autor: Adrianna3 »