Oprogramowanie do gabinetu stomatologicznego

Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy? Czy warto inwestować w innowacje technologiczne? Jakie smartfony dla firmy wybrać? Rozmowy o rozwiązaniach technologicznych dla biznesu.
Wioletta Różalska

Oprogramowanie do gabinetu stomatologicznego

Post autor: Wioletta Różalska »

Cześć. Szukam aplikacji do gabinetu stomatologicznego (zapisywanie wizyt, dokumentacja itp.). Jestem zielona w temacie, dlatego oczekuje szczerej i szczegółowej opinii. To mój pierwszy gabinet i chcę w pełni zadbać o komfort pacjentów. Zależy mi na tym, żeby program automatycznie zapisywał dane i nie utrudniał dostępu do dokumentacji, ponieważ to przedłuża moją pracę, a ja niepotrzebnie tracę nerwy. Słyszałam, że medNote się świetnie sprawdza w pobliskich gabinetach. Na stronie widnieje korzystna cena i zastanawiam się czy nie zainwestować właśnie w tą aplikację. Czy ktoś może się wypowiedzieć?
Kornelia B.

Re: Oprogramowanie do gabinetu stomatologicznego

Post autor: Kornelia B. »

Poszukiwałam właśnie aplikacji do zapisywania wizyt pacjentów oraz rozliczeń. Dodam, że jest to mój pierwszy gabinet. Ze względu, że czasami pracuję w gabinecie, a czasami dojeżdżam do pacjentów, zależało mi na tym, aby była to aplikacja działająca w przeglądarce, gdyż tak mi łatwiej ją obsługiwać ze względu na mój charakter pracy. Natrafiłam na medNote i jestem bardzo zadowolona. Pomaga i usprawnia moją pracę. Więc jeśli zastanawiasz się nad zakupem to naprawdę polecam.
ŁukaszWojas

Re: Oprogramowanie do gabinetu stomatologicznego

Post autor: ŁukaszWojas »