Elektryczne samochody ciężarowe Mercedes

Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy? Czy warto inwestować w innowacje technologiczne? Jakie smartfony dla firmy wybrać? Rozmowy o rozwiązaniach technologicznych dla biznesu.
Awatar użytkownika
Malina
Posty: 44
Rejestracja: 17 gru 2019, 13:31

Elektryczne samochody ciężarowe Mercedes

Post autor: Malina »

Mam własną działalność gospodarczą od kilku lat. Zajmuję się transportem i logistyką. Z dużym zainteresowaniem śledzę temat dostawczych samochodów elektrycznych. W roku 2017 weszły na rynek elektryczne samochody ciężarowe Mercedes! Mam nadzieję, że niebawem będziemy w firmie je testować!
https://www.zasadaauto.pl/aktualnosci/m ... ciezarowe/
Wiesław Nowak

Re: Elektryczne samochody ciężarowe Mercedes

Post autor: Wiesław Nowak »

A masz już może upatrzone stacje ładowania do tych aut? Sam jestem posiadaczem "elektryka" i muszę przyznać, że dobrej jakości ładowarka do takiego samochodu to podstawa. Szczególnie, gdy planujesz ruszyć w dłuższe trasy. A sądząc po Twojej działalności to pewnie okaże się to niezbędne do przewożenia czegokolwiek.
Klaudia.a

Re: Elektryczne samochody ciężarowe Mercedes

Post autor: Klaudia.a »

My potrzebujemy do firmy nowych aut dostawczych. Jako, że rozwozimy zaopatrzenie głównie w obrębie miast, realnie bierzemy pod uwagę pozyskanie samochodów elektrycznych . Czytałam niedawno na stronie magnifier.pl/wynajem-dlugoterminowy-dostawczych-twoje-rozwiazanie-finansowe/ , że na tle różnych form finansowanie (leasing, kredyt) naprawdę korzystnie przedstawia się najem długoterminowy od MAN Financial Services. Wśród pojazdów popularnej marki MAN są do wboru m.in. elektryczne dpstwaczaki. W raty wliczone mamy ubezpieczenie, przeglądy oraz opiekę serwisową.

duży wielki największy drapacz chmur
Łyżwiarz

Re: Elektryczne samochody ciężarowe Mercedes

Post autor: Łyżwiarz »