Strona 1 z 1

Jaki kurier

: 13 wrz 2019, 19:39
autor: obuska
Na co patrzeć podczas wyboru firmy kurierskiej? Prośba o poradę

Re: Jaki kurier

: 18 wrz 2019, 1:20
autor: klasonia
Na co patrzeć? Cóż , z jednej strony łatwe, z drugiej trudne pytanie. Najważniejsze są chyba ceny i terminowość. DLatego na pewno spodobają Ci się ceny kuriera FedEx https://www.ebox24.pl/cennik-kuriera-fedex - jest tani, solidny, dostarcza też paczki na czas

Re: Jaki kurier

: 25 wrz 2019, 12:06
autor: Kama
Firm kurierskich na naszym rynku działa dzisiaj naprawdę wiele. Jeżeli jednak chodzi o nieco bardziej specyficzne paczki, jak chociażby te do Rumunii, zdecydowanie warto zapoznać się z ofertą https://kurierrumunia.pl/e-commerce-w-r ... u-draculi/ . Możemy tutaj nadać paczkę także pobraniową już od 6,99 EUR. Czas realizacji to jedynie 48 godzin, co patrząc na odległość zasługuje zdecydowanie na miano ekspresowej wysyłki, a dodatkowo jeżeli będą zwroty, mamy możliwość skorzystania z adresu magazynowego na terenie Rumunii.

Re: Jaki kurier

: 07 paź 2019, 10:25
autor: Natka98
Przede wszystkim kuriera wybiera się pod względem cen, ale też terminowość dostarczenia takiej przesyłki ma znaczenie. Dlatego u mnie sprawdza się Sendit pod każdym względem. Już dłuższy czas z ich usług korzystam i jestem zadowolona. Dodam, że to broker i sama sobie spośród kilku kuriera wybieram.

Re: Jaki kurier

: 25 paź 2019, 12:46
autor: szmek
Jeśli jest Ci potrzebny tani kurier to w takim razie wejdź tu https://www.jakimkurierem.pl/ . Tę stronę podrzucił mi znajomy, mówił że najłatwiej tutaj właśnie znaleźć dobrą i tanią firmę kurierską. Jest ich naprawdę sporo do wyboru

Re: Jaki kurier

: 30 wrz 2024, 19:50
autor: Boggdan
Zaginięcie przesyłki kurierskiej to problem, z którym można sobie poradzić, jeśli zna się właściwe procedury - https://nadwisla24.pl/2023/10/02/zagini ... sz-zrobic/ . W pierwszej kolejności należy skontaktować się z firmą kurierską, która jest odpowiedzialna za dostarczenie paczki. Kurierzy posiadają szczegółowe procedury dotyczące zaginięć, a zgłoszenie takiego przypadku rozpoczyna proces wyjaśniania. Jeśli firma nie rozpatrzy reklamacji w ciągu 30 dni, jest to równoznaczne z jej uznaniem. Znajomość tych zasad pozwala uniknąć niepotrzebnego stresu i przyspiesza rozwiązanie problemu.